Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 1 000 000 polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Obecnie do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Opis stanowiska:
-
Obsługa mailowej i listownej korespondencji w zakresie posprzedażowej obsługi Klienta;
-
Dokonywanie zmian na polisach;
-
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
-
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania:
-
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe;
-
Motywacja do osiągania wyznaczonych celów;
-
Chęć współpracy w zespole;
-
Bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych;
-
Dokładność i skrupulatność;
-
Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta.
Oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę – zlecenie;
-
Odpowiednio dobrany system wynagradzania;
-
Odpowiedni program wdrożenia i system szkoleń.