Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
OLSA Poland sp. z o.o. należy do OLSA GROUP – lidera produkcji lamp samochodowych, który zatrudnia około 3000 pracowników i posiada Zakłady Produkcyjne we Włoszech, Brazylii, Meksyku, Chinach i Polsce.
Zakład Produkcyjny w Kostrzynie nad Odrą jest największym Zakładem z całej Grupy i zatrudnia obecnie około 1500 pracowników, a jego klientami są renomowane firmy branży automotiv.
Więcej informacji na temat firmy na stronie: www.olsagroup.com
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą
Obowiązki:
Codzienny kontakt z klientem
Wprowadzanie i weryfikacja zamówień do systemu SAP
Nadzorowanie statusu realizacji zamówień
Zamawianie transportów, organizowanie i koordynacja wysyłek
Zamawianie opakowań
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
Mile widziana znajomość języka francuskiego lub niemieckiego lub włoskiego
Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Znajomość komputera (pakietu MS Office – Excel; Word)
Doświadczenie w logistyce na podobnym stanowisku mile widziane
Komunikatywność
Oferujemy:
Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w profesjonalnym środowisku
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
Kontakt z nowoczesną techniką i technologiami
Ścieżkę rozwoju zawodowego
Prywatną opiekę medyczną
Dofinansowanie do grupowego ubezpieczenia na życie
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...