Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 7 tys. pracowników w 5 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.
Do naszego shoroom Philips Lighting Poland Sp. z o.o. zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Duchnickiej 3 aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Konsumenta/Sales Specialist.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
-
Aktywna sprzedaż oraz nawiązywanie relacji w klientem indywidualnym oraz biznesowym w tym z architektami
-
Obsługa Konsumenta indywidualnego w zakresie sprzedaży oświetlenia konsumenckiego
-
Doradztwo w zakresie doboru oświetlenia oraz planowania oświetlenia
-
Wystawiania faktur oraz obsługa logistyczna zamówień
-
Obsługa reklamacji posprzedażnych
-
Koordynacja spotkań i obsługa gości
-
Koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem i dystrybucją materiałów administracyjnych i usług na potrzeby biura
-
Nadzór nad sprawnością urządzeń administracyjno – biurowych
-
Kontakty z współpracującymi firmami
Wymagania:
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
-
Bardzo dobra znajomość angielskiego (w mowie i w piśmie) jako wymóg konieczny
-
Dostępność minimum 5 dni w tygodniu
-
Zainteresowanie branżą oświetlenia będzie dodatkowym atutem
-
Umiejętność analizy/zarządzanie danymi w środowisku Excel
-
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Wielozadaniowość
-
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
-
Kreatywność, poszukiwanie nowych rozwiązań
-
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
-
Dokładność
Oferujemy:
-
Współpraca w oparciu o umowę zlecenie.