Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. pozyskiwania Klientów B2B - zarządzanie należnościami
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 7-11-29563/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, firmy będącej jednym z liderów branży obrotu wierzytelnościami w segmencie B2B, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie,, w związku z dalszym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. pozyskiwania Klientów B2B - zarządzanie należnościami.
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w zakresie obrotu i zarządzania wierzytelnościami: windykacji należności, wykupu wierzytelności, faktoringu
- pozyskiwanie klientów, identyfikowaniu ich potrzeb i dobór optymalnych rozwiązań oraz koordynacja procesu zawierania umów
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje z klientami
- przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedaży oraz aktywności zgodnie z obowiązującymi procedurami
- realizacja planów sprzedażowych
- współpraca z działem Call Center (identyfikującym potencjalnych Klientów B2B) oraz specjalistów ds. marketingu odpowiadającymi m.in. za strategią Employer Branding firmy
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w zakresie obrotu i zarządzania wierzytelnościami: windykacji należności, wykupu wierzytelności, faktoringu
- pozyskiwanie klientów, identyfikowaniu ich potrzeb i dobór optymalnych rozwiązań oraz koordynacja procesu zawierania umów
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje z klientami
- przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedaży oraz aktywności zgodnie z obowiązującymi procedurami
- realizacja planów sprzedażowych
- współpraca z działem Call Center (identyfikującym potencjalnych Klientów B2B) oraz specjalistów ds. marketingu odpowiadającymi m.in. za strategią Employer Branding firmy
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsługi klientów B2B w branży obrotu wierzytelnościami
- wykształcenie minimum średnie – preferowane wyższe
- wysokie umiejętności sprzedażowe
- swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z managerami średniego i wyższego szczebla
- prawa jazdy kat. B
- wykształcenie minimum średnie – preferowane wyższe
- wysokie umiejętności sprzedażowe
- swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z managerami średniego i wyższego szczebla
- prawa jazdy kat. B
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i jasny system prowizyjny
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- praca w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej o ustalonej wysokiej pozycji rynkowej
- szkolenia wdrażające w zakres obowiązków i szkolenia produktowe
- pakiet szkoleń z obszaru technik i metod sprzedaży usług obrotu i zarządzania należnościami
- narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)
- codzienne wsparcie pracowników Call Center (identyfikujących potencjalnych Klientów B2B), jak również ekspertów z obszaru marketingu pracujących m.in. nad strategią Employer Branding firmy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i jasny system prowizyjny
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- praca w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej o ustalonej wysokiej pozycji rynkowej
- szkolenia wdrażające w zakres obowiązków i szkolenia produktowe
- pakiet szkoleń z obszaru technik i metod sprzedaży usług obrotu i zarządzania należnościami
- narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)
- codzienne wsparcie pracowników Call Center (identyfikujących potencjalnych Klientów B2B), jak również ekspertów z obszaru marketingu pracujących m.in. nad strategią Employer Branding firmy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl