Zadania:
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
• Reprezentowanie firmy na spotkaniach handlowych, konferencjach, targach
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
• Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz wiedza z zakresu technik sprzedaży
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub w formie działalności gospodarczej
• Możliwość rozwoju w firmie o renomowanej pozycji na rynku
• Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe
• System premiowy
• Niezbędne narzędzia pracy
• Pracę w zespole profesjonalistów, w przyjaznej atmosferze
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.