Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- koordynacja i rozwój sprzedaży na podległych rynkach zagranicznych, zgodnie z celami i planami operacyjnymi firmy,
- zapewnienie rzetelnej i terminowej realizacji kontraktów handlowych z klientami,
- zapewnienie obsługi administracyjnej sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie rozwoju nowych produktów,
- koordynacja projektów (wprowadzanie nowych produktów),
- monitoring realizacji umów handlowych oraz nadzór nad realizacją warunków ustalonych w specyfikacji i dokumentacji.
- minimum dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku, w sprzedaży na rynkach zagranicznych w dziale sprzedaży/handlowym – najlepiej w firmiach produkcyjnych z branży FMCG,
- biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka hiszpańskiego,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji handlowych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel oraz Power Point), mile widziana praca w systemie SAP,
- umiejętność sporządzania raportów i analiz,
- umiejętność budowania długofalowych relacji handlowych,
- samodzielność i skuteczność w działaniu.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace bezpośrednio u naszego klienta,
- narzędzia konieczne do pracy: komputer, telefon służbowy,
- świadczenia z ZFŚS (współfinansowane: karty Multisport, bilety do kina, karnety na basen i inne), prywatna opieka medyczna,
- czas pracy (od poniedziałku do czwartku praca 8,5 godziny, a w piątek 6 godzin), praca w godzinach 7-9 (do ustalenia z przełożonym),
- równowaga – brak nadgodzin i dość spokojna praca.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.