Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać. Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 700 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce. Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 14 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
- Bieżącą obsługę e-mailową Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki
- Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Biegła obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie codziennego użytkowania
- Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
- Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
- Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- Zdobycie doświadczenia w rozwijającej się firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wypłacane na czas wynagrodzenie