Dla naszego Klienta lidera w wytwarzaniu proszków i płatków aluminium w związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (mobilny)
Nr ref.: 6041
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane w zakresie inżynierii materiałowej i ceramiki, materiałów budowlanych (szczególnie beton komórkowy)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Gotowość do częstych podróży zagranicznych (m. in. wizyty w zakładach produkcji Betonu Komórkowego)
- Znajomość języka rosyjskiego i języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Wysoka motywacja i zaangażowanie do pracy
- Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy
- Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Znajomość marketingu przemysłowego będzie dodatkowym atutem
Obowiązki:
- Bieżące kontakty z istniejącymi klientami w zakresie obsługi technicznej i komercyjnej
- Doradztwo techniczne w przypadku wystąpienia problemów technologicznych poprzez ścisłą współpracę z technologami w zakładach
- Wdrażanie wyrobów u nowo pozyskanych klientów
- Negocjacje cenowe z nowymi i obecnymi klientami
- Współpraca z pracownikami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi zamówień i dostaw
- Współpraca z działem R&D w zakresie wdrażania nowych wyrobów oraz bieżącego rozwoju produktów i technologii
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe
- Narzędzia pracy adekwatne do zajmowanego stanowiska
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Prywatną opiekę medyczną