- Realizacja planów sprzedaży,
- Podejmowanie działań mających zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta,
- Aktywny udział w budowaniu wizerunku Towarzystwa na rynku,
- Współpraca z menadżerami, agentami i brokerami w zakresie pozyskiwania klientów.
- Znajomość lokalnego rynku ubezpieczeniowego,
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej,
- Preferowane wykształcenie wyższe,
- Umiejętność efektywnej współpracy z agentami i brokerami,
- Inicjatywa w działaniu i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów.
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się Towarzystwie Ubezpieczeniowym,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.