Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Ola jest Kierownikiem Zespołu Utrzymania Klienta w Idea Banku.
W związku z intensywnym rozwojem Zespołu
poszukuje osób
z doświadczeniem w obsłudze Klienta.
Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Kontakt z Klientami Banku w zakresie utrzymania produktów,
- Negocjowanie warunków i poszukiwanie najkorzystniejszych rozwiązań w relacjach Klient – Bank,
- Przyjmowanie i zlecanie wszelkich dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,
- Obsługę zapytań Klientów związanych z tematyką kredytową,
- Inicjowanie działań cross-sellowych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Przede wszystkim coś więcej niż pracę – miejsce, do którego będziesz z uśmiechem przychodzić każdego ranka,
- Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od efektów pracy,
- Szansę na udział w ciekawych konkursach z nagrodami doceniającymi wyniki najlepszych pracowników,
- Kompleksową wiedzę na temat procesów i zasad funkcjonowania banku,
- Rozwój w ramach zespołu, ale także w dłuższej perspektywie czasowej w innych obszarach tj. sprzedaż, analiza finansowa, compliance.