Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SIT/001/IDA
Zadania:
- Udzielanie pracownikom biura lokalnego wsparcia technicznego w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
- Koordynacja zapytań do Service Desku kierowanych przez użytkowników
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- Instalowanie komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek i innego sprzętu
Wymagania:
- Doświadczenie minimum roczne na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość pakietu MS Office 2010 na poziomie Microsoft Office Specialist (MOS) Expert, (w szczególności: Word, Powerpoint, Outlook)
- Wiedza oraz doświadczenie w zakresie produktów administracyjnych Microsoft, w tym Windows 7-10/Active Directory, Exchange, Windows Server 2003-2012
- Rozumienie zasad funkcjonowania Networking Directory Services, Microsoft ADS, LDAP, TCP/IP DHCP, DNS
- Doświadczenie w udzielaniu wsparcia w zakresie systemów zarządzania dokumentami, programów raportowania czasu pracy, aplikacji komunikacji zdalnej/aplikacji zabezpieczających (Citrix)
- Umiejętność konfiguracji oraz diagnozowania sprzętu (komputery, drukarki, smartfony)
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych i kompetencyjnych
- Kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.