Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Dla jednego z największych operatorów sieci kablowej i internetowej poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia technicznego (telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym).
Specjalista ds. wsparcia technicznego (DWT)
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- telefoniczną obsługę połączeń w ruchu przychodzącym;
- telefoniczną pomoc techniczną z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury;
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
- udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta.
Wymagania:
- biegła obsługa komputera (MS Office, Internet);
- umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych;
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, internetem, telefonią;
- wysoka kultura osobista;
- zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków.
Oferujemy:
- realne możliwości budowania ścieżki kariery;
- kompleksowe szkolenia na każdym etapie współpracy;
- atrakcyjny system wynagrodzenia (gwarantowana podstawa + premia);
- komfortowe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.