Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. zamówień publicznych Mazowieckie
Specjalista ds. zamówień publicznych w projekcie LIFE+

Specjalista ds. zamówień publicznych w projekcie LIFE+

Instytut Badawczy Leśnictwa
mazowieckie, Sękocin
praca stacjonarna
3162 dni temu

Instytut Badawczy Leśnictwa w Sękocinie Starym
ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalista ds. zamówień publicznych w projekcie LIFE+
Miejsce pracy: Sękocin


Konkurs przeprowadzany w związku z realizacją projektu Life+ pt. „PL Kompleksowy monitoring dynamiki drzewostanów Puszczy Białowieskiej z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych"

 

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie i wykonywanie zadań związanych z zamówieniami usług, robót i dostaw w Projekcie, w tym podlegającymi ustawie Prawo Zamówień Publicznych (w szczególności: przygotowywanie i prowadzenie postępowań, przygotowywanie projektów umów, udział w planowaniu zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentów przetargowych, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami, udział w posiedzeniach komisji przetargowych) zgodnie z przepisami prawa, umowami na dofinasowanie Projektu z Komisją Europejską i Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Postanowieniami Wspólnymi 2013 i wewnętrznymi uregulowaniami Pracodawcy,
  • monitorowanie zamieszczanych ogłoszeń w BIP i umieszczanie ogłoszeń na portalu www.ibles.pl oraz stronie projektu,
  • przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielanie zamówienia publicznego,
  • monitorowanie realizacji umów związanych z projektem, w tym udzielonych w wyniku zamówień publicznych, w zakresie poprawności ich realizacji z Prawem Zamówień Publicznych,
  • prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór Usług i/lub Dostaw realizowanych w ramach projektu, wskazanych przez Kierownika Projektu,
  • monitorowanie poprawności realizacji umów związanych z projektem w zakresie ich zapisów formalno-prawnych,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zamówieniami na potrzeby sprawozdawczości LIFE+,
  • zapewnianie właściwej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces ofertowy,
  • tworzenie dokumentów i obsługa audytów i/lub kontroli w zakresie powierzonych obowiązków,
  • prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór Usług i/lub Dostaw realizowanych w ramach projektu, wskazanych przez Kierownika Projektu, w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia,
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych,
  • minimalne 2 letnie doświadczenie w pracy na tym i podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word),
  • rzetelność, zaangażowanie i samodzielność,
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy w projekcie LIFE+ na tym lub podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w leśnictwie lub ochronie przyrody.
Korzyści:
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony,
  • atrakcyjne warunki pracy,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dojazd autobusem firmowym do i z Warszawy do Sękocina,
  • możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu medycznego.

 

 

Podobne oferty