młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Jako firma Teleperformance specjalizujemy się w dziedznie outsourcingu oraz usług contact center. Łączymy największe marki na świecie ze swoimi klientami poprzez zapewnienie obsługi klienta, wsparcie techniczne rozwiązania cyfrowe, analitykę, back-office oraz inne specjalistyczne usługi w celu zapewnienia niezmiennie pozytywnych interakcji z klientami.
Jesteśmy zespołem pasjonatów 217.000+ osób pracujących w miejscach zapewniających doskonałą jakość obsługi klienta z 74 krajów.
Obecnie dla naszego Klienta międzynarodowej firmy cieszącej się stabilną pozycją na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista Helpdesk IT (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym celem jest wspieranie klientów w tematyce nowych technologii oraz rozwiązywanie kwestii z tym związanych.
Nasze oczekiwania:
Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym;
Komunikatywna znajomość angielskiego;
Znajomość rynku najnowszych technologii urządzeń elektronicznych;
Umiejętność korzystania z systemu operacyjnego Windows oraz pakietów Office;
Biegłość w korzystaniu z przeglądarek Mozilla Firefox, Explorer, Google Chrome etc.;
Zdolności komunikacyjne i aktywnego słuchania;
Motywacja i chęć do rozwoju swoich kompetencji;
Dynamizm działania.
Gwarantujemy:
Umowę o pracę;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjne benefity (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie w prywatnej klinice);
Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych;
Szeroko zakrojone, profesjonalne szkolenia m.in. z umiejętności miękkich, korzystania z profesjonalnych programów komputerowych;
Klarowna ścieżka rozwoju dopasowana do potrzeb i wymagań pracowników;
Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy;
Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji (Mokotów);
Troskę o komfort oraz dobre samopoczucie naszych pracowników.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...