Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla Naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
OPIS STANOWISKA:
• Wspieranie działu HR w realizacji procesów związanych z administracją zatrudnienia pracowników
• Współpraca w firmą zewnętrzną dotyczącą powyższego procesu
• Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników (umowy o pracę, wewnętrzne dokumenty, badania medycyny pracy, zwolnienia lekarskie, wnioski urlopowe, ewidencje czasu pracy, druki BHP, świadectwa pracy itd.)
• Mile widziane doświadczenie w organizacjach ze Związkami Zawodowymi
• Obsługa zapytań pracowników dotyczących kwestii kadrowych
• Przestrzeganie przepisów prawa związanych z zatrudnieniem pracowników oraz wewnętrznych procedur
• Udział w wewnętrznych projektach HR w strukturach firmy
OCZEKIWANIA:
• 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze kadr (dokumentacja kadrowa)
• Wykształcenia wyższego, mile widziane ekonomiczne
• Bardzo dobrej znajomości kodeksu pracy oraz ustawy o ubezpieczeniach społecznych
• Dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny, codzienna praca w tym języku)
• Wysokiej odpowiedzialności (przestrzegania prawa i procedur)
• Bardzo dobrej organizacji pracy oraz dokładności
• Bardzo dobrej obsługi komputera, w tym programu Excel
OFERUJEMY:
• stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie
• samodzielne, pełne wyzwań stanowisko
• możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej firmie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.