Podobne oferty pracy

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim (połączenia przychodzące)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-26-43776/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta poszukujemy osób posługujących się językiem niemieckim.

Mówisz biegle po niemiecku-
Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku-
Chciałbyś zdobywać nowe doświadczenia-
i nie lubisz nudzić się w pracy-

Daj sobie szansę i zaaplikuj!

U nas będziesz odpowiedzialny za infolinię przychodzącą, więc nie musisz sam kontaktować Klientów. Będziesz odpowiadać na zapytania dotyczące produktów firmy z branży kosmetycznej.

Masz już doświadczenie w branży Customer Service- To zwiększa Twoje szanse!
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego C1
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2
  • chęć pracy zespołowej
  • umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami i z Klientami
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • chęć zdobycia doświadczenia w obszarze Customer Service w międzynarodowych strukturach
Informacje dodatkowe:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie (dodatek finansowy za urodzenie dziecka)
  • kursy językowe
  • zniżka na produkty firmy

Agencja zatrudnienia numer 812.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl