- Ogłoszenie nr: 180230
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 kwietnia 2016 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw administracyjno-gospodarczych
- w Oddziale Spraw Administracyjno-Gospodarczych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Lubomelska 1-3
20-072 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizowanie zaopatrzenia Urzędu w sprzęt, wyposażenie, druki, wydawnictwa i materiały w celu odpowiedniego wyposażenia stanowisk pracy oraz zapewnienia pracownikom właściwych warunków socjalno- bytowych.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji obiektu oraz jego wyposażenia, dokumentacji związanej z eksploatacją środków transportu, dokumentacji przychodu i rozchodu, ksiąg inwentarzowych, kartoteki wyposażenia pracowników w celu zapewnienia kontroli nad stanem technicznym, ilościowym zużyciem części zamiennych i materiałów eksploatac., gospodarką drukami oraz ruchem wyposażenia i materiałów
- Przygotowywanie i uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych (prace w komisjach przetargowych) w celu wyboru właściwego trybu i wykonawcy oraz przygotowania umów.
- Nadzorowanie obsługi kserograficzno - poligraficznej oraz porządkowej Urzędu w celu zapewnienia oszczędnej gospodarki materiałami eksploatacyjnymi, terminowego wykonywania wymaganych przeglądów technicznych sprzętu oraz utrzymania właściwego poziomu czystości w pomieszczeniach.
- Prowadzenie grupy spraw związanych z administrowaniem pomieszczeniami siedziby oraz biur Urzędu.
- Sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy
o służbie cywilnej.
Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego i innych urządzeń biurowych. Budynek, w którym mieści się Urząd jest dziesięciokondygnacyjny z czterema windami osobowymi, wejście do budynku z podjazdem, brak toalet dostosowanych dla potrzeb niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność skutecznego działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość pakietu biurowego i obsługi poczty elektronicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów