- Ogłoszenie nr: 163892
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 października 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP, Zespół ds. Doboru
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie dokumentów od kandydatów do służby i ich ocena pod względem zgodności z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu;
- wprowadzanie danych osobowych kandydatów do służby do systemu informatycznego CRDK;
- kierowanie kandydatów na testy wiedzy ogólnej, testy sprawności fizycznej i testy psychologiczne oraz organizowanie i przeprowadzanie Wywiadu Zorganizowanego;
- przygotowywanie listy rankingowej kandydatów;
- przekazywanie skompletowanych dokumentów podczas procesu doboru do właściwej jednostki Policji z terenu woj. lubuskiego;
- rozpowszechnianie informacji wśród funkcjonariuszy Policji o poszukiwaniu kandydatów do służby w Europejskim Biurze Policji EUROPOL w Hadze oraz kandydatów na misje pokojowe.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
- praca w godzinach 7:30-15:30,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, skaner, telefon, faks),
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
- pomieszczenie biurowe na parterze budynku,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- oświetlenie sztuczne i naturalne.
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania Policji,
- komunikatywność;
- terminowość;
- znajomość obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe;
- 1 rok doświadczenia związanego z zagadnieniami kadrowymi;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów