Specjalista
Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.
Ogłoszenie o naborze Nr 6952
Warunki pracy
- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka
Zakres zadań
- sporządzanie rozkazów personalnych dotyczących przyjęcia do służby, zwolnienia ze służby z wyłączeniem zwolnień dyscyplinarnych w pełnym zakresie kadrowym dla policjantów KWP, SPPP oraz kierownictwa KMP i KPP województwa lubuskiego;
- rozpatrywanie odwołań, zażaleń i wniosków w sprawach osobowych/kadrowych – sporządzanie w tym zakresie opinii opartej na stanie faktycznym sprawy i przepisach prawnych;
- sporządzanie pełnej dokumentacji kadrowej dotyczącej policjantów pełniących służbę w KWP, SPPP oraz udzielanie informacji kierownikom komórek organizacyjnych KWP w zakresie spraw kadrowych; ustalanie prawa do nagrody rocznej i nagród jubileuszowych;
- przygotowywanie wniosków z propozycjami w zakresie odznaczania funkcjonariuszy Policji oraz mianowania policjantów na wyższe stanowiska służbowe, wniosków dotyczących awansowania na wyższe stopnie służbowe, a następnie sporządzanie rozkazów personalnych w w/w sprawach;
- współpraca z osobami zajmującymi się sprawami kadrowymi z komend miejskich/powiatowych Policji garnizonu lubuskiego, udzielanie pomocy merytorycznej w przypadku problemów kadrowych oraz ich rozstrzyganiu, informowanie o zmianie przepisów;
- sporządzanie świadectw służby oraz zaświadczeń na podstawie akt archiwalnych dla byłych funkcjonariuszy Policji z terenu garnizonu lubuskiego w przypadku ubiegania się o świadczenie emerytalne lub rentowe oraz wydawanie zaświadczeń dla funkcjonariuszy Policji dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w przypadku przejścia funkcjonariusza na świadczenie emerytalne bądź rentowe;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji z zakresu stosunku służbowego policjantów;
- ustalanie prawa do nagrody rocznej i nagród jubileuszowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość przepisów prawnych właściwych dla stanowiska oraz umiejętność ich interpretacji,
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizowania pracy własnej, terminowość;
- staranność i precyzja wykonywania zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
- dyspozycyjność;
- umiejętność swobodnego sporządzania pism.