Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 9381
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek wielokondygnacyjny nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach; brak windy oraz brak podjazdów między piętrami. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Okresowe znaczne spiętrzenie zadań oraz konieczność wykonywania zadań w krótkich terminach. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy.Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz realizacja wniosków, decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dotyczących zmian warunków zatrudnienia, awansowania, nagradzania, wyróżniania i karania pracowników Urzędu a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz wprowadzanie i aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym danych dotyczących stosunku pracy,
- prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz realizacja wniosków, decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dotyczących zmian warunków zatrudnienia, awansowania, nagradzania, wyróżniania i karania pracowników Urzędu a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz wprowadzanie i aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym danych dotyczących stosunku pracy,
- koordynacja procesu terminowego i prawidłowego przeprowadzania ocen pracowniczych a także koordynacja współpracy z komórkami organizacyjnymi przy prowadzeniu dokumentacji związanej z czasem pracy,
- opracowywanie strategicznych kierunków polityki zarzadzania zasobami ludzkimi w Urzędzie a także koordynacja procesów realizacji i wdrażania polityki zarządzania zasobami ludzkimi,
- analiza i opiniowanie dokumentów w zakresie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz monitorowanie procesu legislacyjnego w zakresie prawa pracy, udział w pracach nad wewnętrznymi aktami prawnymi w zakresie właściwości rzeczowej Urzędu a także uczestnictwo w tworzeniu nowych procesów dotyczących polityki personalnej,
- sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa dotyczące zatrudnienia oraz czasu pracy a także przygotowywanie okresowych i doraźnych analiz dotyczących zasobów ludzkich i kadr Urzędu,
- koordynowanie spraw związanych z indywidualnym programem rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej, w tym ocen okresowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie- znajomość przepisów: ustawa o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawa Kodeks pracy wraz aktami wykonawczymi, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczeń społecznych, ustawa o ochronie danych osobowych,
- umiejętność pracy na programach MS Office: Word, Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- systematyczność, dokładność, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu Symfonia Kadry i Płace,
- znajomość programu Płatnik (ZUS),
- znajomość programu e-PFRON2.