Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2415 dni temu
Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 15332

Warunki pracy

– wyjazdy służbowe, w tym zagraniczne, np. konferencje prasowe przedstawicieli MR w regionach (ok. 4-8 w ciągu miesiąca),
– wystąpienia publiczne, np. prowadzenie konferencji prasowych,
– wysiłek fizyczny, np. montaż i demontaż ścianki prasowej i innych elementów scenografii konferencji prasowych, przenoszenie materiałów prasowych, publikacji MR, itp. (ok. 5-10 kg);
- praca przy komputerze, - w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych, w kameralnych pokojach.

Zakres zadań

  • 1. Zapewnianie obsługi prasowej oraz upowszechnianie informacji, w tym:
  • - utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, opracowywanie i dystrybucja informacji, komunikatów i oświadczeń dla prasy,
  • - organizowanie konferencji prasowych oraz wywiadów przedstawicieli Kierownictwa (w mediach drukowanych i elektronicznych),
  • - udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy,
  • - reagowanie na krytykę prasową, przygotowywanie polemik, sprostowań,
  • - przygotowywanie materiałów pomocniczych dla Kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych oraz projektów wypowiedzi Kierownictwa resortu (artykuły, wywiady, odpowiedzi na pytania, wydawnictwa okazjonalne itp.),
  • 2. Budowanie strategii działań informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, w tym:
  • - konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji,
  • - opracowywanie i aktualizowanie dokumentów operacyjnych w zakresie komunikacji (m.in.: plany działań informacyjnych),
  • 3. Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych, w tym:
  • - udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych,
  • - zarządzanie/ prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji),
  • - pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych,
  • 4. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych, w tym:
  • - analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów,
  • - przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej,
  • - opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej,
  • - zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji,
  • - przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.,
  • 5. Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, w tym:
  • - analizowanie i wybór grup docelowych,
  • - definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań,
  • - wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.),
  • - monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych,
  • - analizowanie efektywności kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych,
  • - koordynowanie działań komunikacyjnych,
  • 6. Prowadzenie monitoringu mediów, w tym:
  • - monitorowanie mediów,
  • - przygotowywanie przeglądów prasy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej
  • – znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej,
  • – wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations, w tym mediów społecznościowych,
  • – orientacja w zakresie działów administracji rządowej: rozwój regionalny oraz gospodarka,
  • – wiedza na temat funduszy unijnych,
  • – znajomość języka angielskiego, poziom co najmniej B1,
  • – radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • – komunikacja, w tym umiejętność redagowania tekstów,
  • – rzetelność,
  • – dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • – dobra współpraca w zespole,
  • – myślenie analityczne,
  • – znajomość pakietu MS Office – (Word, Excel, PowerPoint)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

      Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
      specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
      12 godz.
      Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
    • Specjalista ds. Marketingu

      RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      5 dni
      Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
    • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

      Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
      specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
      2 dni
      Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
    • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

      ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      2 dni
      Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
    • Specjalista ds. PR i E-marketingu

      Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
      specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
      2 dni
      Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....