Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Ełk
Ogłoszenie o naborze Nr 22653
Warunki pracy
• praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
• miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku
• toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- realizowanie wybranych zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej komendy,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych,
- organizowanie odpraw służbowych, narad z udziałem komendanta powiatowego,
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników komendy,
- prowadzenie spraw związanych z należnościami urlopowymi strażaków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach kadrowo-płacowych lub finansowych
- posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (obsługa edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej i Kodeksu Pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji