CEL PRACY codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy; reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych; nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie; realizacja wyznaczonych celów przez firmę; systematyczna analiza rynku;...
Join Our Team at Pasaka: Client Relations Manager - Polish Language Responsibilities: Consult clients via e-mails and zoom calls; Implement communication strategies (social media, website, newsletters) Analyse and coordinate CRM software; Monitor sales; Manage school databases (website database,...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Twój zakres obowiązków: Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych; Aktywne pozyskiwanie klientów; Prowadzenie spotkań z klientami; Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie; Niekaralność; Doświadczenie w sprzedaży mile widziane; Etyczne podejście do pracy i klientów;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Mikołów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług wynajmu narzędzi budowlanych, Zarządzanie najmem narzędzi, Śledzenie zapasów magazynowych, Zarządzanie pojazdami służbowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.