- Ogłoszenie nr: 169773
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 maja 2015 r.
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
- Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy asystent
- Sekcji Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Wydziału Koordynacji Działań
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w planowaniu i koordynacji działań sił i środków Oddziału w czasie sytuacji kryzysowej i podczas likwidacji ich skutków,
- udział w przygotowywaniu i opracowaniu materiałów do dokumentacji obronnej i kryzysowej Oddziału oraz nadzór nad jej opracowaniem w jednostkach i komórkach organizacyjnych BiOSG,
- przygotowywanie materiałów do opracowywanych przez Wydział Koordynacji Działań sprawozdań, analiz i planów,
- uzupełnianie i bieżąca aktualizacja dokumentacji z zakresu zarządzania kryzysowego i podwyższania oraz obniżania gotowości obronnej Oddziału,
- udział w planowaniu i przygotowaniu prowadzenia szczególnej ochrony obiektu Komendy Bieszczadzkiego Oddziału SG uznanego za ważny dla bezpieczeństwa i obronności państwa,
- uczestniczenie w treningach, ćwiczeniach, szkoleniach i grach obronno-kryzysowych oraz szkoleniach organizowanych przez jednostki organizacyjne SG
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa z wykorzystaniem komputera, praca w siedzibie urzędu
praca w budynku 4-piętrowym z windą, budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.398,52 zł. brutto
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
- wykształcenie wyższe
- ukończone lub rozpoczęte studia na kierunku związanym z zarządzaniem kryzysowym lub bezpieczeństwem wewnętrznym państwa
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów