- Ogłoszenie nr: 163860
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 października 2014 r.
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw organizacyjno-administracyjnych
- w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - Centrum Powiadamiania Ratunkowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Opolski Urząd Wojewódzki
ul. Piastowska14
45-082 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
- Opolski Urząd Wojewódzki
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul.Oleska 123
Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej CPR,
- rejestrowanie korespondencji wypływającej bezpośrednio do CPR w systemie EZD,
- sporządzanie projektu grafików operatorów numerów alarmowych, lekarzy koordynatorów ratownictwa medycznego, obsługi technicznej oraz psychologa, a także projektu rozliczeń godzin pracy i przekazywaniu ich swoim przełożonym do akceptacji,
- wykonywanie analiz, sporządzanie informacji związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego,
- współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw organizacyjno - szkoleniowych, finansowych,
- uczestniczenie w organizowaniu spotkań z podmiotami ratowniczymi,
- uczestniczenie w planowaniu szkoleń pracowników CPR.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe wyjazdy służbowe,
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
Narzędzia pracy: zestaw komputerowy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- zdolność analitycznego myślenia;
- szybkie podejmowanie decyzji
- wykształcenie wyższe
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- samoorganizacja pracy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów