- Ogłoszenie nr: 171467
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw sekretarsko-biurowych
- w Wydziale Prewencji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
ul. Al. Lotników Polskich 1
21-040 Świdnik
Miejsce wykonywania pracy:
- Świdnik
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej do komórki i wysyłanej korespondencji jawnej,
- prowadzenie wymaganych przepisami rejestrów przeznaczonych do ewidencjonowania dokumentów jawnych,
- przygotowywanie, nadawanie i odbieranie korespondencji z innych komórek organizacyjnych KPP w Świdniku oraz przekazywanie pracownikom korespondencji zgodnie z dekretacją przełożonego,
- przekazywanie i odbieranie korespondencji do/z prokuratury, sądu, a także innych jednostek i instytucji,
- zaopatrywanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie oraz rozliczanie z pobranych formularzy mandatów karnych z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim,
- sporządzanie i wysyłanie do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego wykazów nałożonych mandatów karnych kredytowanych wraz z odcinkami D,
- kompletowanie dokumentów ostatecznie załatwionych, w celu przekazania ich do składnicy akt Komendy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą urządzeń biurowych (m.in. komputer, telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami komórek organizacyjnych KPP w Świdniku i instytucji zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.
Pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku.
Budynek Komendy dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – podjazd przy wejściu budynku, winda, dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, jedno z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Oferowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,030 oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego; z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej
- umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność
- umiejętność działania pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet)
- wysoka kultura osobista
- 6 miesięcy pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
- przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy)
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez Policję
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów