- Ogłoszenie nr: 168377
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 marca 2015 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw obsługi klienta
- w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji w sprawach paszportowych, sprawdzanie prawidłowości wypełnienia wniosku paszportowego i dołączonych załączników, pobieranie odcisków linii papilarnych oraz ich elektroniczna rejestracja;
- wystawianie paszportów tymczasowych, przekazywanie wniosków o paszport biometryczny do CPD MSW i bieżąca aktualizacja ewidencji paszportowej;
- wydawanie wystawionych paszportów wyłącznie osobom uprawnionym i zapoznawanie ich z danymi zawartymi w mikroprocesorze dokumentu oraz potwierdzanie zgodności linii papilarnych w wystawionym dokumencie;
- sprawdzanie i porównywanie danych z kwestionariusza osoby ubiegającej się o wydanie paszportu z danymi zawartymi w kartotece paszportowej zarówno elektronicznej, jak i papierowej w celu wyeliminowania wszelkich nieścisłości i rozbieżności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego
wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne
- na stanowisku obsługiwany jest klient zewnętrzny
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o dokumentach paszportowych,
- znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- wykształcenie wyższe,
- znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- przeszkolenie informatyczne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów