- Ogłoszenie nr: 181066
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2016 r.
Komenda Miejska Policji w Sopocie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.9
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Armii Krajowej 112A, 81-824 Sopot
Miejsce wykonywania pracy:
- Sopot
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie czynności związanych z dokumentacją dotyczącą postępowań w sprawach o wykroczenia, w tym wprowadzanie danych do E-RSOW,
- Monitorowanie terminowości uwzględnianych zażaleń do zakończonych czynności w sprawach o wykroczenia, prowadzenie teczki zaskarżeń i środków odwoławczych,
- Dostarczanie i odbieranie korespondencji bieżącej w sprawach o wykroczenia z Sądem Rejonowym w Sopocie,
- Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania analiz ujawnionych wykroczeń,
- Sporządzanie odpowiedzi w sprawach dotyczących szkód komunikacyjnych do instytucji ubezpieczeniowych w kraju,
- Wykonywanie czynności związanych z rejestracją i obiegiem w elektronicznym systemie obiegu dokumentów (ESOD),
- Prowadzenie bieżącej archiwizacji zakończonych teczek spraw o wykroczenia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 h,
- praca w budynku trzykondygnacyjnym; wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,0313 kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji zespolonej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów regulujących służbę w Policji,
- znajomość przepisów o służbie cywilnej,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- skrupulatność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- znajomość przepisów kodeksu postępowania o wykroczenia, kodeksu wykroczeń, kodeksu postępowań administracyjnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów