Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Zabrze Referent Zabrze
Starszy referent Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu

Starszy referent Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu

Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Zabrze
praca stacjonarna
3230 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170912
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.

Komenda Miejska Policji w Zabrzu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji
    w Zabrzu
    ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zabrze
  • Komisariat V Policji w Zabrzu
    ul. Krakowska 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
  • obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...,
  • kompleksowa obsługa sekretariatu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegiem dokumentów jawnych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposazone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetlniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych:telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu V Policji w Zabrzu. Praca w podręcznej składnicy akt.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na I pietrze Komisariatu V Policji w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak wind, pochylni, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania korpusu służby cywilnej
wymagania dodatkowe
  • samodzielność w pracy,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • własna inicjatywa

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...