- Ogłoszenie nr: 180506
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw sekretariatu i obsługi kancelaryjnej
- w Pierwszym Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Obsługi Prawnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej komórki obsługi prawnej w celu właściwego obiegu dokumentów;
- przygotowywanie projektów pism w celu zapewnienia prawidłowego wykonania czynności wynikających z wyroków sądowych;
- sporządzanie sprawozdań w celu przekazania prawidłowych informacji właściwym organom
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko o charakterze administracyjno-biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- budynek biurowy: siedziba Izby Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu,
- przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych,
- dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych,
- budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- zaplecze socjalne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (powyżej 0,5 roku) w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych;
- umiejętność redagowania pism;
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów