Najnowsze oferty pracy

  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    9 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Zawiercie Referent Zawiercie
Starszy referent w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Spraw Karnych Skarbowych

Starszy referent w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Spraw Karnych Skarbowych

Izba Skarbowa w Katowicach
Zawiercie
praca stacjonarna
2911 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181029
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 maja 2016 r.

Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Spraw Karnych Skarbowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zawiercie
  • Urząd Skarbowy w Zawierciu
    ul. Leśna 8
    42-400 Zawiercie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dochodzeń oraz postępowań mandatowych,
  • sporządzanie uzasadnień odstąpień od wszczęcia postępowania karnego skarbowego,
  • prowadzenie repertorium spraw karnych skarbowych, rejestru mandatów oraz rejestru wniosków o ukaranie,
  • występowanie przed sądem w charakterze oskarżyciela publicznego,
  • przekazywanie informacji o wszczęciu postępowań karnych skarbowych o przestępstwa skarbowe Szefowi Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych i opisowych z zakresu właściwości komórki spraw karnych skarbowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
    - praca związana z występowaniem przed sądem,
    - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    - kontakt z klientem zewnętrznym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku (3 kondygnacje),
    - bariery architektoniczne: podjazd przy wejściu do budynku oraz winda-platforma umożliwiają osobom z niepełnosprawnością ruchową dostęp wyłącznie na parter budynku, brak wind na wyższe kondygnacje, węzeł sanitarny nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
    - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Kodeksu karnego skarbowego, Kodeksu postępowania karnego, ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych,
    • znajomość przepisów rozporządzeń w sprawie nakładania kary grzywny w drodze mandatu karnego za wykroczenia skarbowe oraz w sprawie wysokości zryczałtowanych kosztów postępowania związanych ze zgłoszeniem wniosku o zezwolenie na dobrowolne poddanie się odpowiedzialności w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe,
    • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
    • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i efektywnego podziału zadań,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
    • umiejętność argumentowania,
    • umiejętności redakcyjne,
    • umiejętność interpretacji przepisów,
    • asertywność, komunikatywność,
    • umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • obsługa programów komputerowych wykorzystywanych na stanowisku pracy: Mandaty, KCIK,
  • znajomość przepisów podatkowych,
  • co najmniej sześciomiesięczny staż pracy, w tym co najmniej trzymiesięczny w organach administracji skarbowej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    9 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;