Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziekanacie Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie dokumentacji dot. studentów oraz procesu dydaktycznego. Bieżąca obsługa studentów w dziekanacie oraz poprzez...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Referent Olsztyn
Starszy referent w Sekcji Kadr, Szkolenia Zawodowego i Spraw Socjalnych

Starszy referent w Sekcji Kadr, Szkolenia Zawodowego i Spraw Socjalnych

Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
3033 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 176731
  • Data ukazania się ogłoszenia: 13 stycznia 2016 r.

Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw szkoleniowych i socjalnych
  • w Sekcji Kadr, Szkolenia Zawodowego i Spraw Socjalnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Lubelska 37
    10-408 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją procesu zawodowego pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych,
  • prowadzenie i organizowanie działalności socjalnej oraz kulturalnej w Urzędzie i współdziałanie w tym zakresie z komisją socjalną, w celu zaspokojenia potrzeb bytowych,socjalnych i kulturalnych pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów,
  • gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie dokumentacji pracowniczej w celu sporządzania obowiązującej sprawozdawczości oraz informacji statystycznych do KPRM, Ministerstwa Finansów,
  • prowadzenie spraw związanych z wydatkowaniem środków z ZFŚS w celu wypłacania przysługujących świadczeń socjalnych pracownikom oraz emerytom i rencistom Urzędu,
  • przygotowywanie dokumentacji kandydatów do egzaminu na stanowisko inspektora kontroli skarbowej oraz dokumentacji dotyczącej powołania pracowników na stanowisko inspektora kontroli skarbowej w celu przekazania dokumentów do Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca w siedzibie urzędu, kontakty z pracownikami, praca w biurze-budynek 3-piętrowy, budynek nie posiada windy, brak podjazdu dla niepełnosprawnych, obsługa komputera.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o służbie cywilnej,
    • umiejętność komunikacji werbalnej,
    • praca w zespole,
    • praca pod presją czasu.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • znajomość programów kadrowych,
  • znajomość przepisów związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
  • doświadczenie na stanowisku kadrowym w administracji.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziekanacie Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie dokumentacji dot. studentów oraz procesu dydaktycznego. Bieżąca obsługa studentów w dziekanacie oraz poprzez...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...