- Ogłoszenie nr: 165112
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 grudnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Komunikacji Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów Wielkopolski,
ul. Kwiatowa 10
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji Wydziału Komunikacji Społecznej oraz Jednoosobowego Stanowiska do spraw Ochrony Praw Człowieka,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i policjantów Wydziału Komunikacji Społecznej i Jednoosobowego Stanowiska do spraw Ochrony Praw Człowieka oraz dokumentacji związanej z medycyną pracy (badania profilaktyczne i okresowe),
- wykonywanie czynności związanych z przekazywaniem (wysyłaniem) korespondencji kierownictwa, Zespołu do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Zespołu do spraw Prawnych, Zespołu Psychologów, Jednoosobowych Stanowisk KWP w Gorzowie Wlkp.,
- redagowanie i wykonywanie pism i dokumentów służbowych zleconych przez Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej,
- pobieranie z kasy środków finansowych na potrzeby kierownictwa (uroczystości),
- zamawianie materiałów kancelaryjno - biurowych oraz środków łączności i informatyki,
- prowadzenie dzienników, ewidencji oraz ewidencjonowanie i wysyłanie dokumentacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”,
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad zapoznawaniem się policjantów i pracowników Wydziału z pismami, przepisami prawnymi oraz inną dokumentacją służbową.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na trzecim piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
Konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- dokładność,
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej,
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno – biurowej,
- spostrzegawczość,
- systematyczność,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarsko – biurowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów