- Ogłoszenie nr: 180559
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 kwietnia 2016 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw cudzoziemców
- w Wydziale Postępowań Administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie kompletności dokumentów oraz weryfikowanie informacji w nich zawartych,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców - obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej oraz członków ich rodzin, ubiegających się o zarejestrowanie pobytu lub wydanie karty pobytu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców, ubiegających się o zezwolenie na zamieszkanie na czas określony na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców, ubiegających się o zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej - na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- dokonywanie aktualizacji i prowadzenie ewidencji cudzoziemców oraz zbiorów akt, przy dokonaniu sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca na wysokości do 1 - 3 metrów.
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych, o cudzoziemcach, szczególnie w zakresie zezwoleń na: zarejestrowanie pobytu lub wydanie karty pobytu, zamieszkanie na czas oznaczony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej,
- o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, szczególnie w zakresie innych rodzajów ochrony udzielanej cudzoziemcom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, poprawnego formułowania wniosków i opinii, analizy i syntezy informacji, pracy w zespole, obsługi urządzeń biurowych, w tym obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE,
- komunikatywność, dokładność.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- doświadczenie zawodowe w obszarze zadań dotyczących cudzoziemców.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów