- Ogłoszenie nr: 172538
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wykonywania czynności kontrolnych
- w Wydziale Realizacyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
- ul. Katedralna 3A
37-700 Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ujawnianie i kontrola niezgłoszonej do opodatkowania działalności gospodarczej ,
- kontrola źródeł pochodzenia majątku oraz przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych,
- zapewnianie ochrony fizycznej i technicznej inspektorom i pracownikom, a za zgodą Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej także innym osobom, organom i instytucjom państwowym
- wszystkie w/w zadania realizowane są z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa w Rozdziale 2a ustawy z dnia 28 września 1991r. o kontroli skarbowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r, poz. 553 z późn. zm).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w terenie, często w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, w nietypowych godzinach, wymagająca zdolności fizycznej i psychicznej do służby w formacjach uzbrojonych.
Sporadycznie praca w biurze, także przy komputerze. Budynek 3-kondygnacyjny, posiadający podjazd dla niepełnosprawnych, brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa karnego, prawa podatkowego, prawa z zakresu kontroli skarbowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej,
- prawo jazdy kategorii B.
- znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
- przeszkolenie z udzielania pierwszej pomocy medycznej,
- zasady użycia broni i środków przymusu bezpośredniego,
- znajomość technik samoobrony.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów