- Ogłoszenie nr: 175449
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Bydgoszcz-Wyżyny Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4f
85-171 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Komisariat Policji Bydgoszcz-Wyżyny
ul. Ogrody 19a
85-870 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych dotyczących służb patrolowo-interwencyjnych do policyjnych systemów informatycznych w celu prawidłowej organizacji działań prewencyjnych,
- rejestrowanie wykroczeń w elektronicznym systemie E-RSOW w celu bieżącej ewidencji postępowań w sprawach o wykroczenia oraz dostarczania wiedzy o przepływie dokumentacji związanej z tymi postępowaniami,
- ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie policjantów z bloczków mandatów karnych, sporządzanie comiesięcznych zestawień z nałożonych mandatów karnych, zestawień pobranych i zdanych bloczków mandatowych, rozliczanie mandatów karnych z Urzędem Wojewódzkim w celu zapewnienia prawidłowej realizacji gospodarki mandatowej w jednostce,
- prowadzenie rejestru druków PRD 5 oraz korespondencji dotyczącej tego zagadnienia w celu właściwego gromadzenia danych o kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie zastosowanych przez uprawnione organy dozorów policyjnych w celu prawidłowego stosowania tego środka zapobiegawczego,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Wydziału, rejestrowanie jej w urządzeniach ewidencyjnych (dzienniki, rejestry) przedkładanie jej do dekretacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji w celu zapewnienia obiegu dokumentów przekazywanych do składnicy archiwalnej jednostki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- zagrożenie korupcją.
budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- właściwe planowanie i organizacja pracy,
- samodzielność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów