Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Wejherowo Archiwista Wejherowo
Starszy referent Zespołu Prezydialnego

Starszy referent Zespołu Prezydialnego

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Wejherowo
praca stacjonarna
3150 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172841
  • Data ukazania się ogłoszenia: 05 września 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • Zespołu Prezydialnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    84-200 Wejherowo, ul. Dworcowa 14

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • .Codzienne odbieranie, przegląd i segregowanie korespondencji kierowanej do komórki/ jednostki organizacyjnej
  • Rejestrowanie dokumentacji w systemie SIDAS
  • Przyjmowanie i przygotowywanie przesyłek do wysłania
  • Przygotowywanie dokumentacji jawnej do archiwizacji
  • Sporządzanie protokołów brakowania, spisów akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie rejestru teczek archiwalnych
  • Kwartalne rozliczanie funkcjonariuszy ze spraw ostatecznie załatwionych, sporządzanie wykazów spraw nierozliczonych
  • Aktualizacja bazy danych systemu „SWOP” w zakresie modułu Rejestracja Czasu Pracy oraz Kartoteka Absencyjna
  • Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i ewidencji urlopowej funkcjonariuszy

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy świetle dziennym i sztucznym.Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami oraz petentami z zewnątrz.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku występują bariery architektoniczne,brak wind.Praca przy komputerze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcy
    • znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
    • dyspozycyjność
    • obsługa urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • 2 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość systemu SIDAS
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...