- Ogłoszenie nr: 172841
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 września 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- Zespołu Prezydialnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 84-200 Wejherowo, ul. Dworcowa 14
Miejsce wykonywania pracy:
- Wejherowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- .Codzienne odbieranie, przegląd i segregowanie korespondencji kierowanej do komórki/ jednostki organizacyjnej
- Rejestrowanie dokumentacji w systemie SIDAS
- Przyjmowanie i przygotowywanie przesyłek do wysłania
- Przygotowywanie dokumentacji jawnej do archiwizacji
- Sporządzanie protokołów brakowania, spisów akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie rejestru teczek archiwalnych
- Kwartalne rozliczanie funkcjonariuszy ze spraw ostatecznie załatwionych, sporządzanie wykazów spraw nierozliczonych
- Aktualizacja bazy danych systemu „SWOP” w zakresie modułu Rejestracja Czasu Pracy oraz Kartoteka Absencyjna
- Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i ewidencji urlopowej funkcjonariuszy
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy świetle dziennym i sztucznym.Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami oraz petentami z zewnątrz.
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku występują bariery architektoniczne,brak wind.Praca przy komputerze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcy
- znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
- dyspozycyjność
- obsługa urządzeń biurowych
- 2 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość systemu SIDAS
- poświadczenie bezpieczeństwa
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów