- Ogłoszenie nr: 173787
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Inspektor Transportu Drogowego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 10-437 Olsztyn
ul. Dworcowa 60
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji,
- przesyłanie i odbiór faksów oraz telefonów,
- obsługa platformy ePUAP,
- przyjmowanie i kompletowanie pism do podpisu i przekazywanie pracownikom po dekretacji, Wojewódzkiego Inspektora za pośrednictwem systemu PROTON lub formie papierowej
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Wojewódzkiego Inspektoratu,
- prowadzenie terminarza spotkań oraz spraw do załatwienia Wojewódzkiego Inspektora,
- prowadzenie ewidencji pism, dotyczących przekazywania dokumentów (praw jazdy i dowodów rejestracyjnych zatrzymanych w wyniku kontroli,
- przygotowywanie i ewidencjonowanie części pism związanych z wykroczeniami ujawnionymi w wyniku kontroli drogowych, dotyczących przekazania kart MRD do właściwych jednostek Policji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa,
sporadyczne wyjazdy służbowe,
obsługa komputera powyżej 4 godz.
komputer, I piętro w budynku bez windy.
Inne
Mnożnik kwoty bazowej na stanowisku starszego referenta : 1,256 tj. 2.353,54 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do % wynagrodzenia zasadniczego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku obsługi sekretarsko-biurowej w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- rzetelność i terminowość
- wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w tym znajomość struktury organizacyjnej urzędu, zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- zorientowanie na osiąganie celów
- szkolenie z zakresu obsługi elektronicznego systemu ewidencji oraz obiegu dokumentów,
- certyfikat dostępu do informacji niejawnych min. o klauzuli „ zastrzeżone”,
- skuteczna komunikacja,
- pozytywne podejście do interesanta,
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych lub narzędzi informatycznych,
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów