Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Starszy Specjalista Księgowości w obszarze GL z językiem niemieckim i angielskim
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-11-36277/PC
Grafton Recruitment poleca nową organizację na rynku- globalne centrum biznesu, otwierające w Krakowie swoje biuro w 2016 roku.
Poszukujemy znających język niemiecki specjalistów, team leaderów i osób które są na początku swojej kariery.
Będziesz miał możliwość budować struktury firmy od samego początku, tworzyć zespół i brać udział w rozwoju globalnego centrum biznesowego podczas migracji wiedzy w Niemczech i Szwajcarii.
Obowiązki:
- udział w procesie transiton w Szwajcarii lub Niemczech
- odpowiedzialność za pełne procesy związane z księgą główną,m.in.: odpowiedzialność za procedurę uzgadniania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, uczestnictwo w miesięcznych i rocznych rozliczeniach operacji księgowych
- pełnienie roli Subject Matter Expert dla nowozatrudnionych oraz kolegów z mniejszym doświadczeniem
- tworzenie raportów dla kontroli wewnętrznej oraz raportów finansowych
- udział w testach kontroli wewnętrznej
Poszukujemy znających język niemiecki specjalistów, team leaderów i osób które są na początku swojej kariery.
Będziesz miał możliwość budować struktury firmy od samego początku, tworzyć zespół i brać udział w rozwoju globalnego centrum biznesowego podczas migracji wiedzy w Niemczech i Szwajcarii.
Obowiązki:
- udział w procesie transiton w Szwajcarii lub Niemczech
- odpowiedzialność za pełne procesy związane z księgą główną,m.in.: odpowiedzialność za procedurę uzgadniania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, uczestnictwo w miesięcznych i rocznych rozliczeniach operacji księgowych
- pełnienie roli Subject Matter Expert dla nowozatrudnionych oraz kolegów z mniejszym doświadczeniem
- tworzenie raportów dla kontroli wewnętrznej oraz raportów finansowych
- udział w testach kontroli wewnętrznej
Requirements:
- 1-3 lata doświadczenia w obszarze działu finansów, księgowości w księdze głównej
- doświadczenie w dziale AP będzie dużym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- znajomość języka niemieckiego w stopniu przynajmniej średnio-zaawansowany
- doświadczenie w pracy w organizacji SSC lub BPO
- wykształcenie w obszarze finansów/ księgowości lub pokrewne
- znajomość Microsoft Office, w szczególności Exce
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- pro aktywność
- wysokie umiejętności komunikacyjne
mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym
- znajomość systemów ERP, np. SAP, Oracle
- doświadczenie w transition/ migracji wiedzy
- doświadczenie w dziale AP będzie dużym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- znajomość języka niemieckiego w stopniu przynajmniej średnio-zaawansowany
- doświadczenie w pracy w organizacji SSC lub BPO
- wykształcenie w obszarze finansów/ księgowości lub pokrewne
- znajomość Microsoft Office, w szczególności Exce
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- pro aktywność
- wysokie umiejętności komunikacyjne
mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym
- znajomość systemów ERP, np. SAP, Oracle
- doświadczenie w transition/ migracji wiedzy
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- możliwość rozwoju w strukturach od początku istnienia organizacji
- budowanie marki na rynku polskim
- możliwość rozwoju, udziału w licznych szkoleniach
- możliwość uczestnictwa w transition
- ustrukturyzowana ścieżka rozwoju/ awansu
- praca dla stabilnej organizacji, na podstawie umowy o pracę (pełny wymiar czasu pracy)
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV na adres malgorzata.wlodarczyk@grafton.pl
- możliwość rozwoju w strukturach od początku istnienia organizacji
- budowanie marki na rynku polskim
- możliwość rozwoju, udziału w licznych szkoleniach
- możliwość uczestnictwa w transition
- ustrukturyzowana ścieżka rozwoju/ awansu
- praca dla stabilnej organizacji, na podstawie umowy o pracę (pełny wymiar czasu pracy)
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV na adres malgorzata.wlodarczyk@grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".