- Ogłoszenie nr: 181157
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2016 r.
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- Oddział Obywatelstwa, Nadzoru nad Rejestracją Stanu Cywilnego i Ewidencją Ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw z zakresu potwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, uznania za obywatela polskiego oraz nadania obywatelstwa polskiego,
- prowadzenie spraw związanych z finansowaniem zadań zleconych.
- prowadzenie spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska,
- prowadzenie spraw związanych z repatriacją osób pochodzenia polskiego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej - powyżej 0,5 roku
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o zmianie imienia i nazwiska, Kodeks postępowania cywilnego, Prawo prywatne międzynarodowe, o obywatelstwie polskim, o repatriacji,
- znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi komputera (MS Word i Excel).
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów