- Ogłoszenie nr: 161988
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 lipca 2014 r.
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Oddziale Nieruchomości Rolnych i Rewindykacji Mienia w Wydziale Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15,
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem i orzecznictwem w zakresie scaleń i wymian gruntów,
- wykonywanie zadań dotyczących nabycia przez gminy prawa własności nieruchomości rolnych Skarbu Państwa,
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem gruntów rolnych i leśnych Skarbu Państwa Lasom Państwowym,
- prowadzenie spraw związanych z rewindykacją praw majątkowych osób fizycznych w celu stwierdzenia, czy majątki te podlegały działaniu dekretu PKWN z 1944 r.,
- wykonywanie zadań dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP w celu przyznania lub odmowy należnej rekompensaty.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa; wyjazdy w teren,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren w celu przeprowadzania rozpraw lub oględzin nieruchomości,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na VI piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne lub wyższe prawnicze, lub wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, lub inne wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe wykonawstwie geodezyjnym lub w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami - powyżej roku,
- znajomość Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- znajomość ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów, ustawy o lasach oraz Dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego o przeprowadzeniu reformy rolnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
- uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów