- Ogłoszenie nr: 168206
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw kadr
- w Wydziale Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
60-844 Poznań, ul. Kochanowskiego 2a
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie i opracowywanie wniosków personalnych oraz raportów policjantów do decyzji Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu.
- Opracowywanie decyzji I-instancyjnych Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu
- Zapewnienie obsługi kadrowej funkcjonariuszy i prowadzenie książki etatowej komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
- Przygotowywanie stanowisk Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu do Komendanta Głównego Policji w sprawach odwoławczych.
- Opracowywanie wniosków dot. wyróżnień policjantów medalami i odznaczeniami.
- Przygotowywanie materiałów dotyczących przeniesienia policjantów miedzy jednostkami Policji woj. wielkopolskiego.
- Przygotowywanie dokumentacji , celem skierowania policjanta na badania do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej MSW w Poznaniu
- Wprowadzanie , aktualizacja i obsługa modułu kadrowego SWOP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa
praca przy sztucznym oświetleniu przed monitorem ekranowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków tj. ustawa o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Pracy,
- wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność obsługi programów komputerowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność,
- systematyczność.
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- odporność na sytuacje kryzysowe i stresogenne
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów