Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 12241
Warunki pracy
Określające charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:- praca biurowo – administracyjna
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca na drugim piętrze, winda
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
- przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich
Zakres zadań
- - prowadzenie rejestru spraw i faktur związanych z działalnością inwestycyjną Komendy Wojewódzkiej PSP,
- - przygotowywanie pism związanych z działalnością inwestycyjną Komendy Wojewódzkiej PSP,
- - realizowanie spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek PSP i OSP woj. małopolskiego,
- - prowadzenie spraw z obsługą dotacji MSWiA dla jednostek OSP,
- - kontrola nad zapewnieniem dla obiektów KW PSP w Krakowie dostaw mediów,
- - analiza wydatków na usługi komunalne w celu ich racjonalizacji i obniżania kosztów,
- - prowadzenie ewidencji składników majątku Komendy Wojewódzkiej wraz z dokumentacją przychodowo-rozchodową,
- - prowadzenie spraw likwidacji i przekazywania zbędnego majątku Skarbu Państwa,
- - prowadzenie i uzgadnianie dokumentacji analitycznej w zakresie gospodarki składnikami majątku Komendy Wojewódzkiej,
- - prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem terenów i obiektów podległych KW PSP łącznie z przygotowaniem i rejestrem umów,
- - nadzór nad prawidłowością prowadzonych spraw związanych z wynajmowaniem terenów i obiektów w Komendach Miejskich i Powiatowych PSP woj. małopolskiego,
- - realizacja zakupów wspólnych na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa małopolskiego,
- - pozyskiwanie środków w ramach zadań realizowanych przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW finansowanych z budżetu państwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej
- - bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- - dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: KPA, ochrony p.poż, gospodarki majątkowej,
- - dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego,
- - dobra znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- - znajomość pragmatyki pracy administracyjno – biurowej,
- - umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa,
- - znajomość procedur niezbędnych do pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
- - znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku (np.: ZETO, STOCK, itp.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe