Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 12394
Warunki pracy
Praca biurowa przy sztucznym oświetleniu.Zakres zadań
- Wykonywanie poleceń Kierownictwa Wydziału dw. z Przestępczością Narkotykową KWP w Poznaniu w zakresie powierzonych zagadnień oraz innych wynikających z zadań realizowanych przez Wydział lub KWP;
- Bieżące zapoznawanie policjantów i pracowników Policji z nowymi aktami prawnymi i dokumentami;
- Sporządzanie meldunków wydarzeń dziennych;
- Sporządzanie ocen, opinii oraz wniosków personalnych i nagrodowych funkcjonariuszy Wydziału;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem funduszu „0”;
- Prowadzenie dokumentacji dot. zagadnień kadrowych i szkoleniowych Wydziału;
- Realizowanie zadań związanych z obsługą systemów KSIP w zakresie sprawdzeń i rejestracji operacyjnych;
- Prowadzenie ewidencji wystawionych skierowań na badania lekarskie policjantów i pracowników cywilnych Wydziału (sporządzanie wniosków o skierowanie na badania okresowe, kontrolne, do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych), oraz prowadzenie dokumentacji związanej z BHP oraz oceną ryzyka zawodowego;
- Sporządzanie wykazów dodatkowych należności pieniężnych – równoważnik pieniężny w zamian za wyżywienie;
- Prowadzenie postępowań szkodowych i powypadkowych Wydziału;
- Przygotowywanie dokumentów jawnych do archiwizacji, sporządzanie spisów archiwizacyjnych oraz protokołów brakowania (odpisując liczby na wykazach imiennych oraz w dziennikach korespondencyjnych);
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek będących na stanie Wydziału (dokonywanie nowych zamówień oraz brakowania zbędnych);
- Prowadzenie ewidencji materiałowo – technicznej (dokonywanie zapisów w książce ewidencji sprzętu w użytkowaniu oraz w książce ewidencji sprzętu –materiału w jednostce oraz prowadzenie rejestrów elektronicznych, sporządzanie umów odpowiedzialności majątkowej/materialnej za powierzone mienie);
- Prowadzenie ewidencji książek będących na stanie Wydziału;
- Prowadzanie kart urlopowych i absencji chorobowych całego Wydziału oraz ewidencjonowanie czasu pracy policjantów i pracowników Wydziału oraz prowadzenie rejestru czasu pracy w rejestracji SWOP;
- Prowadzenie dziennika przepisów jawnych oraz segregatora z przepisami jawnymi (Bieżące zapoznawanie policjantów i pracowników Policji z nowymi aktami prawnymi i dokumentami)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obsługą dokumentów kancelaryjnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe