Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 24078
Warunki pracy
• praca administracyjno biurowa w systemie codziennym; 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,• umiejętności współdziałania w grupie,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP.
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner,
• praca na 2 piętrze,
• praca w pomieszczeniach ogrzewanych i klimatyzowanych z dostępem do światła dziennego,
• brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- obsługa sekretariatu Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie w zakresie obiegu korespondencji,
- prowadzenie kalendarza spotkań, narad i wyjazdów służbowych Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz jego zastępców,
- informowanie o terminach załatwiania spraw w komendzie w celu wsparcia bieżącej pracy komendantów i pracowników oraz przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komendy,
- prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników (delegacji),
- prowadzenie rejestrów aktów prawnych dotyczących ochrony przeciwpożarowej i zbiorów aktów normatywnych,
- prowadzenie rejestrów wydanych upoważnień, pełnomocnictw, umów i porozumień.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego lub stażu w jednostkach administracji publicznej
- spełnianie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1889 z późn. zm.),
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej,
- umiejętność technicznej obsługi komputera,
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, poczty Outlook Express, przeglądarki internetowej, pracy w sieci komputerowej
- znajomość problematyki ochrony przeciwpożarowej,
- dyspozycyjność, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność,
- komunikacja interpersonalna, kreatywność i asertywność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielne decydowanie o organizacji swojej pracy nad konkretną sprawą,
- samodzielność w realizacji zadań.