Starszy specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
11 dni temu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137058

Warunki pracy


  • na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,
  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,
  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a,
  • winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.

Zakres zadań

  • Opracowuje projekt planu szkoleń na rok budżetowy, organizuje proces podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu, koordynuje proces ustalania indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ) oraz sporządza sprawozdania z realizacji szkoleń i bieżące zestawienia i analizy, w celu zapewnienia podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników w ramach posiadanych środków oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
  • Obsługuje zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (ZFŚS), w tym uczestniczy w planowaniu wydatków i naliczaniu odpisu, opracowuje listy osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń, przyjmuje i weryfikuje wnioski pracowników o świadczenia, sporządza wymaganą dokumentację oraz współpracuje z Przedstawicielstwem pracowniczym, w celu zapewnienia pracownikom Urzędu dostępu do pomocy socjalnej.
  • Koordynuje proces dokonywania pierwszej oceny pracowniczej oraz okresowego oceniania pracowników Urzędu, monitoruje terminy realizacji, zapewnia właściwy obieg informacji pomiędzy uczestnikami procesu oraz nadzoruje realizacje wniosków wynikających z dokonanych ocen, w celu zapewnienia właściwej realizacji obowiązków ustawowych oraz skutecznego motywowania pracowników.
  • Koordynuje organizację staży dla osób bezrobotnych i praktyk studenckich, uczestniczy w identyfikacji potrzeb Urzędu, prowadzi nabór, współpracuje z urzędami pracy oraz uczelniami w zakresie realizacji umów na organizację staży i praktyk w celu umożliwienia młodzieży zdobywania doświadczenia zawodowego.
  • Organizuje i zapewnia obsługę administracyjną służby przygotowawczej, ustala listy osób kwalifikujących się do jej odbycia, nadzoruje jej przebieg, wystawia zaświadczenia ukończenia szkolenia.
  • Nadzoruje przebieg oraz prowadzi rejestr odbytych obowiązkowych szkoleń BHP w celu zapewnienia odpowiedniego przygotowania pracowników Urzędu do realizacji obowiązków służbowych oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Wspomaga pracownika ds. obsługi płacowej w procesie naliczania wynagrodzeń dla pracowników Urzędu oraz dla osób fizycznych, z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w komórce kadrowej, w tym 1 rok w administracji publicznej
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
  • Dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z przepisami wykonawczymi.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych systemów kadrowo – płacowych
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, dokładność
  • Asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu kadr i płac
  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw personalnych
  • przeszkolenie z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń
  • znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. HR

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska juniorskie; wsparcie procesów kadrowo - płacowych pod okiem specjalisty; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów kadrowych i komunikację w...
  • Specjalista / Specjalistka Administracji Personalnej i Płac

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Naliczanie listy płac UoP oraz UCP oraz przygotowywanie przelewów; Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, PPK; Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz spraw osobowych związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka HR (HR Biznes Partner)

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej; Doradztwo z zakresu prawa pracy, narzędzi HR i metod komunikacji; koordynowanie projektów HR, w tym zarządzania zastępowalności oraz budowania planów retencji i sukcesji; prowadzenie rekrutacji na...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz bezpośredni kontakt z managerami to nasze główne cele, które wspólnie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Asystent / Asystentka ds. Personalnych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę personalną pracowników Szpitala Medicover, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów personalnych, koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników - organizacja szkoleń, aktualizację oraz umieszczanie informacji w wewnętrznym intranecie,...
  • Młodszy Specjalista ds. Planowania w Pionie Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Efektywne zarządzanie grafikami personelu medycznego w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności do usług medycznych; Weryfikowanie niewykorzystanych godzin i potencjału personelu i gabinetów medycznych; Przyjmowanie zgłoszeń o nieobecnościach personelu medycznego i...
  • Inspektor ds. wynagrodzeń

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Będziesz odpowiadać za: naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników spółki z tytułu umów o prace, umów cywilnoprawnych, świadczeń rzeczowych i nieodpłatnych, składek z tytułu, ubezpieczeń społecznych, innych składników potrącanych z wynagrodzeń, zobowiązań z tytułu...
  • HR Biznes Partner

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej; Doradztwo z zakresu prawa pracy, narzędzi HR i metod komunikacji; Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzania zastępowalności oraz budowania planów retencji i sukcesji; Prowadzenie rekrutacji na wybrane...