Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Support manager

AUDIT Doradztwo Personalne
Zielona Góra
praca stacjonarna
2216 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Zielonej Górze, poszukujemy kandydata na stanowisko

Support manager
Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Job descripition:

  • Daily stand up meetings with the team to discuss what is outstanding, priorities for the day, any blockers to meeting SLA’s and general issues
  • Daily feedback meeting to the European Support Manager
  • Ongoing performance reviews of all direct reports
  • Distribution of daily reporting to all key stakeholders
  • Building and maintaining good relationships with key customers, willing to travel for short-time business trips
  • Liaison with the Client Service Owner to ensure Production Issues are being dealt with in the appropriate manner and to the correct time frame
  • Maintenance and improvements to the CRM platforms and any other tools in use
  • Ensuring up to date documentation is kept regarding working practices
  • Creating policies and procedures for Support team
  • Reviewing applications, conducting interviews, providing on the job training or mentoring to new employees
  • Analyse support team to establish whether all personnel are following the best practices established by the Support Manager
  • Defusing situations with unhappy customers, will support team in critical issues

Requirements:

  • Experience in IT and/or Ecommerce Industry (Logistics experience advantageous)
  • Experience in Support environments (knowledge of tickets systems, CRM etc.)
  • Strong IT Skills (must be able to understand our platform, product, services)
  • Fluent English 
  • Understanding of customer service practices
  • Knowing mediation and conflict resolution techniques
  • Excellent interpersonal and leadership skills
  • An ability to prioritize work and to plan ahead
  • A calm nature under pressure
  • Decision making abilities
  • Extreme accurate information keeping
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...