Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Ruda Śląska, Nowy Bytom
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
245 dni temu
Szukamy doświadczonego i zaangażowanego Team Leadera, który poprowadzi nasz zespół Konsultantów do osiągania doskonałych wyników i utrzymywania najwyższej jakości obsługi klienta. Jeśli posiadasz umiejętności przywódcze oraz znasz język angielski na poziomie B2+/C1, to ta oferta jest dla Ciebie!
Team Leader (branża Call Center)
Miejsce pracy: Ruda Śląska, Nowy Bytom
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami zespołu konsultantów,
  • Motywowanie i kierowanie zespołem w celu osiągnięcia określonych wskaźników wyników,
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i wdrażanie działań poprawczych,
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów,
  • Raportowanie wyników działu kierownictwu.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Team Leadera lub podobnym,
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1,
  • Znajomość branży Call Center będzie dodatkowym atutem,
  • Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętności przywódcze,
  • Umiejętność motywowania zespołu i osiągania wyznaczonych celów,
  • Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i zasobami.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uznaniową, zależną od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • Pracę w dynamicznym otoczeniu, w którym ceni się innowacyjność i kreatywność,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, dające Ci przestrzeń do zdobywania nowych umiejętności,
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony zarządu oraz kolegów z zespole.
 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...