Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja o globalnym zasięgu świadcząca usługi dla rynku ochrony zdrowia.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera Call Center. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie pracą zespołu Call Center oraz nadzór nad realizowanymi projektami. Do jej zadań należeć będzie aktywne wspieranie dzialań rozwojowych zespołu, motywowanie go, bieżące wsparcie merytoryczne oraz weryfikowanie poziomu realizacji poszczególnych zadań. Team Leader odpowiedzialny będzie również za tworzenie i optymalizowanie skryptów rozmów i procesów kontaktu Konsultantów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizacje realizowanych przez Konsutantów zadań w ramach prowadzonych projektów.
Nasz Klient Zapewnia
- Pracę przy międzynarodowych projektach dla światowych liderów;
- Pracę w młodym, dynamicznym międzynarodowym zespole;
- Samodzielną pracę pełną wyzwań przy różnych projektach;
- Bogatą oferę szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Możliwości rozwoju zawodowego.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center (min. 30 osób);
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym (warunek konieczny);
- Umiejętność motywowania zespołu;
- Umiejętność zarządzania złożonymi projektami Call Center;
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presja czasu;
- Silną orientację na wynik i determinację w realizacji celów;
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Kompetencje do kierowania zespołem.