Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Technical Support Engineer (2nd line support) Spanish Speaker
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-10-40888/PC
For our Client which is IT distributor we are currently looking for:
Technical Support Engineer
Daily responsibilities:
Technical Support Engineer
Daily responsibilities:
- Provide 2nd line technical support via email/telephone/live-chat to our global customers
- Resolve escalated support incidents from our customers and partners
- Replicate customer configurations as required to troubleshoot complex errors
- Undertake to develop and maintain technical skills in selected products
- Undertake training to achieve and maintain accreditation in selected products
Requirements:
- 2 years of working experience in 2nd line support in busy environment
- Ability to acquire skills and develop quickly is essential
- Present friendly & professional manner
- Abaility to cooperate with other team members
- Excellent customer service skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Administration, installation and troubleshooting of Windows or Linux based devices and networks
- Fluent English and Spanish
Benefits:
- Multisport card, private medical care, life insurance
- Training budget
- Clear monthly bonus system
- Annual bonus
- Office hours 10-18
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".